Результати пошуку
Ми маємо певні правила перевезення пасажирів та багажу, які важливо знати для комфортної подорожі. Основні правила включають: дозволену кількість та розміри багажу, правила перевезення тварин, а також умови повернення квитків.
Для повернення грошових коштів Вам необхідно написати на електронну пошту партнерів info@klr.com.ua, де потрібно вказати: ПІБ,номер квитка або номер замовлення, дату поїздки, назву рейсу(звідки куди). Після цього Ви отримаєте шаблон заяви на повернення коштів. Зверніть увагу, повернення коштів по часу може тривати до 10 робочих банківських днів.
Перевізник забезпечує обов'язкове страхування пасажирів від нещасних випадків на транспорті, згідно із законодавством. Це страхування покриває випадки, що трапляються під час поїздки автобусом.
Обов'язкове особисте страхування пасажирів від нещасних випадків на транспорті здійснюється згідно із законодавством України. Це означає, що у разі нещасного випадку під час поїздки, пасажири мають право на страхову виплату.
Ми є перевізником, який надає послуги з перевезення пасажирів. Відповідальність за виконання правил перевезення несуть замовники перевезень, перевізники, автостанції, персонал автомобільного транспорту та пасажири. Згідно з правилами, перевізники зобов'язані забезпечити страхування пасажирів.